New Beauty
 
    Home 
    Algemene info 
    Behandelingen 
    Klinieken 
    Artsen/specialisten 
    Salons 
    Nieuws 
    Videos 
    Tips & Tools 
    Boeken 
    Agenda 
    Links 
    FAQ 
 
Zoeken
 
Aanmelden
 





Bent u nog niet geregistreerd? U kunt zich inschrijven.
Als een geregistreerde gebruiker heeft u diverse voordelen en kunt u opmerkingen plaatsen onder eigen naam.
 
Online
We hebben 62 gasten en 0 leden online.

U bent een anonieme bezoeker. U kunt zich gratis registreren door hier te klikken
 
     
  New Beauty :: Tips

Tips
Bron: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport

Als je een klacht hebt, is het zinvol er eerst met de hulpverlener over te praten. Veel klachten ontstaan door misverstanden, die in een gesprek rechtgezet kunnen worden. Een hulpverlener heeft er recht op om te weten dat je niet tevreden bent. Je klacht geeft hem/haar de kans iets te herstellen en te verbeteren. Dat kan ook andere patiënten ten goede komen. Een klacht met een hulpverlener bespreken is niet gemakkelijk.

Tips voor de aanpak van zo'n gesprek:

  • Reageer zo snel mogelijk
  • Maak een aparte afspraak als je kwestie niet snel kan worden afgedaan
  • Schrijf op waarover je wilt praten
  • Bedenk van tevoren wat je met het gesprek wilt bereiken
  • Probeer het gesprek zo zakelijk mogelijk te houden 
  • Neem zo nodig iemand mee ter ondersteuning
  • Wees bereid samen tot een oplossing te komen
  • Geef je hulpverlener de kans zaken te herstellen

Print dit Printer vriendelijke pagina | Verstuur dit Stuur dit bericht door | Hits: 3557 |
 
     
     
  Informatie over plastische chirurgie en cosmetische behandelingen, klinieken- en specialistengids, nieuws, schoonheidssalons, video's en veel meer!
© 2004-2021 New Beauty :: Evensis Media BV, alle rechten voorbehouden
 
     
border