New Beauty :: De man is niet retro of metro meer
Nieuws
|
|
De man is niet retro of metro meer
Bron:
Marketing Tribune (28-06-2005)
|
De man is niet meer op te delen in het hokje retro of metro. Uit onderzoek van bureau Leo Burnett onder 2.000 mannen in dertien landen blijkt dat de westerse man over het algemeen niet goed benaderd wordt door marketeers. De hedendaagse westerse man is geen retro of metro, maar heeft een nieuw profiel dat retro- en metrodenken overstijgt. Geschat wordt dat mannen in 2008 wereldwijd 1,6 miljard euro aan personal care besteden. Ook groeit de invloed van de man op het huishouden. Daar kan op...
Lees het hele artikel in: Marketing Tribune
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.
|