Nieuws
|
|
Gezichtscrème met een filosofie
Bron:
De Gelderlander (14-06-2007)
|
Natuurlijk is populair. Ook in de cosmetica. Steeds meer dermatologen springen in op de groeiende vraag naar natuurlijke producten en brengen een eigen verzorgingslijn op de markt.
New York, Parijs, Londen. Loop er over straat en je ziet ze van verre: de Sephora-winkels met hun zwarte, marmeren gevels. Het zijn dure cosmetica-aanbieders die beweren natuurlijke producten op de markt te brengen. Wandel door de grote warenhuizen in de buitenlandse steden en de eerste verdieping barst...
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.