Nieuws
|
|
Geloof in een potje
Bron:
De Telegraaf (10-05-2007)
|
AMSTERDAM - In de nieuwe campagne van natuurmerk Aveda draagt een model een zak over haar hoofd met een unhappy smiley. De boodschap: wie wil er nu als verlept plantje bijlopen? Een mooi uiterlijk is maakbaar, leren we ook van programma’s als Make me beautiful. Nu het blad Santé bovendien een botoxbehandeling bij een abonnement aanbiedt, lijkt het hek van de dam.
Zelf peinzen we niet over injectienaalden of scalpels, hoewel liposuctie geen kwaad zou kunnen. Onschuldiger zijn de...
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.