Nieuws
|
|
Grote opkomst bij 2e editie New Beauty beurs
Bron:
Redactie New Beauty (05-02-2007)
|
De RAI stond 3 en 4 februari in het teken van anti-aging, huidverzorging, cosmetische chirurgie, mooiere tanden en ooglaseren. Het aantal bezoekers dat op alle schoonheidsnieuwtjes afkwam, was boven verwachting. Maar liefst 6.000 geïnteresseerden hebben afgelopen weekend een bezoek gebracht aan de 2e editie van New Beauty. Dat is een groei van ruim 30% ten opzichte van vorig jaar.
Eens te meer blijkt dat de Nederlandse vrouw bereid is zich voor een flink bedrag mooier te laten maken en dat zij daar graag voor uit komt. Op de afgelopen New Beauty konden consumenten zich op allerlei manieren laten informeren over het hoe en waarom van een cosmetische ingreep. Naast meer dan 120 stands van gerenommeerde privé-klinieken en beautymerken, waren er tientallen seminars door top plastisch chirurgen, cosmetisch artsen en andere specialisten, make-over shows, discussiefora en talloze demonstraties door artsen, huidtherapeuten en schoonheidsspecialisten.
NEW BEAUTY GAAT DOOR OP INTERNET
Gezien het succes krijgt het evenement New Beauty volgend jaar zeker weer een vervolg met een nog uitgebreider inhoudelijk programma en meer deelnemers. In de tussentijd worden geïnteresseerde consumenten op de hoogte gehouden van het laatste beautynieuws via de nieuwsbrief van www.newbeauty.nl. De website van New Beauty is de grootste consumentenwebsite over cosmetische ingrepen in de Benelux en een essentieel, onafhankelijk onderdeel van het uitgeefconcept New Beauty. Volgens uitgever Evensis Media kan een serieus evenement tegenwoordig niet meer zonder kwalitatieve website.
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.