Nieuws
|
|
Slogan 'Facelift in een potje' misleidend
Cosmeticagigant AVON op de vingers getikt
Bron:
Redactie New Beauty (20-01-2007)
|
Cosmiticareus AVON is door de britse ASA (UK Advertising Standards Agency) berispt wegens het voeren van de misleidende reclameslogan "Facelift in a jar".
De gezichtcreme, ANew Clinical genaamd, was in advertenties aangeprezen als 'het thuis alternatief voor een facelift'.
Volgens ASA kan AVON deze claim echter op geen enkele staven met wetenschappelijk bewij.
Meer informatie >>
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.