Nieuws
|
|
VisionClinics ziet het verkeerd
Bron:
De Consumentengids (24-04-2006)
|
Na ruim een jaar stilte gaat ooglaserkliniek VisionClinics opnieuw aan de haal met de resultaten van ons onderzoek naar ooglaserklinieken, dat we publiceerden in de Consumentengids van september 2003. We onderzochten alleen de informatievoorziening, niet de kwaliteit van de behandelingen.
Maar de ooglaseraar geneert zich er niet voor om op basis van dit beperkt onderzoek, nota bene in reclame op TV en radio, met het zelf verzonnen predikaat: “Als beste beoordeeld door de Consumentenbond”.
Op zijn website doet VisionClinics hetzelfde via een zelf bedacht logootje. Dat de drie VisionClinics in het onderzoek de duurste waren voor een gepersionaliseerde behandeling, wordt uiteraard niet vermeld.
Consumentengids, april 2006
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.