Nieuws
|
|
'Rimpel verdwijnt niet met een crème'
Bron:
Het Parool (09-11-2010)
|
Aesop geeft eerlijk toe dat geluk niet in een potje zit. Een ontmoeting met Suzanne Santos, een van de drijvende krachten achter het Australische comseticamerk.
Ze valt meteen met de deur in huis. Met cosmeticamerken die beweren dat de huidstructuur binnen een paar minuten veranderd kan worden, heeft ze niets. Dat soort claims zijn onzin volgens Suzanne Santos, die sinds de oprichting bij het Australische cosmeticamerk Aesop betrokken is. “Natuurlijk zijn dat soort claims...
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.