Nieuws
|
|
Consumenten geloven steeds minder claims cosmetica
Bron:
NU.nl (24-06-2010)
|
Vooral in het westen geloven consumenten steeds minder in de beloften van potjes cosmetica.
Dat blijkt uit onderzoek van het Engelse onderzoeksbureau Alterian. "Bedrijven zijn alleen maar geïnteresseerd om zoveel mogelijk te verkopen."
Vaknieuwssite CosmeticsDesign.com meldt dat cosmeticabedrijven en hun marketeers er hard aan moeten gaan trekken om hun producten en de boodschappen geloofwaardiger te gaan maken. Vertrouwen terugwinnen van de consument wordt heel...
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.