Nieuws
|
|
Man wil nog niet aan de crèmes
Bron:
NU.nl (31-08-2009)
|
De cosmeticamarkt heeft het afgelopen jaar stevig ingezet op speciale mannenproducten, omdat het een groeimarkt zou zijn in recessietijd. Maar niets blijkt minder waar.
Cosmetica multinational Procter & Gamble is een de partijen die dit jaar groots geïnvesteerd heeft in een segment voor mannencosmetica. Zo werden de merken Zirh en Art of Shaving overgenomen en breidde Gillette zijn groominglijn uit.
De reden dat er zo heilig in een push van dit segment werd geloofd, is dat...
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.