Nieuws
|
|
Nivea bouwt aan merkbewustzijn met spa’s
Bron:
Beautyjournaal (28-04-2009)
|
Het is bijzonder om te zien hoe een cosmeticamerk met een toch heel eenvoudige, betaalbare uitstraling bouwt aan het imago met locaties die het midden houden tussen een spa en een flagshipstore. Inmiddels is al het derde Nivea Haus geopend, ditmaal in Berlijn. Het ziet er stunning uit.
Ik zou deze zaken graag eens willen zien om nog beter te begrijpen hoe dit merk haar communicatielijnen verder uitrolt naar de consument. Want bij de naam Nivea denk je niet meteen aan een spa, maar eerder...
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.