Nieuws
|
|
Leeftijd beïnvloed keuze beautyproducten
Bron:
Redactie New Beauty (28-11-2008)
|
De leeftijd van vrouwen speelt een grote rol bij de aankoop van hun beautyproducten zoals make-up. Naar mate vrouwen ouder worden verandert hun koopgewoonte en gaat hun aandacht uit naar anti-aging producten.
Marktonderzoekbedrijf NPD deed onderzoek naar dit verschijnsel en trof een grote verandering aan bij het make-upgebruik van vrouwen in de leeftijd van 35 tot 44 jaar. De inhoud van de handtassen bewijst dat de voorkeur van vrouwen anders wordt. Zijn de tassen eerst nog...
Vanwege internationaal auteursrecht kan New Beauty niet altijd het hele artikel tonen. In die gevallen bieden wij je een link naar de originele bron van het artikel aan. Zo kun je toch alle informatie lezen en er je voordeel mee doen. Hoewel we ons best doen te zorgen dat iedere doorlink uitkomt bij het artikel kan het voorkomen dat de andere website het artikel heeft verwijderd of de link heeft veranderd. Mocht je dit overkomen, dan excuseren wij ons voor de overlast en vragen wij je dit per email aan ons kenbaar te maken.